Brasserie de Wrange heeft eenvoudige, maar kwalitatief goede gerechten. Termen als industrieel, speels, laagdrempelig en vriendelijk waren termen die Cor & Natasja erg goed bij de uitstraling en bedrijfsvoering vinden passen. De voorkeur gaat uit naar bruin- en groentinten.
We hebben gekozen voor een logo met een modern schreeflettertype, dat door de (afge)ronde vormen vriendelijk oogt. De schreven maken het net wat stoerder. Het speelse effect is gecreëerd door de manier waarop de tekst gepositioneerd en elkaar gelast is. Denkbeeldig maakt de verticale ‘e’ de horizontale ‘w’ af. Daarbij zijn de ‘w’ en de ‘g’ met elkaar verbonden, zodat het een geheel vormt. Het logo is niet hoogdrempelig, maar straalt wel kwaliteit uit.
In de huisstijl hebben we meerdere tinten groen terug laten komen en ook de industriële look versterkt door een ruwe hout look in het visitekaartje terug te laten komen.
Benieuwd wat we voor jou kunnen betekenen? Laat hieronder je gegevens achter en we bellen je terug om de mogelijkheden te bespreken.
Weet jij waar je met je onderneming voor staat en
zoek je een reclamepartner die dat visueel kan maken voor je?
K.v.K 09093265 B.T.W. NL811294547.B01